84 locuri, 42 camere, Moneasa, nr. 74, langa Primaria Moneasa
Tarife valabile din data de până în data de : | ||
Tarif pentru Camera single cu mic dejun: | ||
• pentru o singură noapte rezervată: | 260 Lei în timpul săptămânii, | Lei în weekend |
• pentru sau mai multe nopți: | Lei / noapte în timpul săptămânii, | Lei / noapte în weekend |
Camera Single cu demipensiune: 300 ron/ noapte Camera Single cu pensiune completa: 360 ron/ noapte | ||
Tarif pentru Camera dublă cu mic dejun - 2 locuri: | ||
• pentru o singură noapte rezervată: | 330 Lei în timpul săptămânii, | Lei în weekend |
• pentru sau mai multe nopți: | Lei / noapte în timpul săptămânii, | Lei / noapte în weekend |
Camera dubla demipensiune: 410 ron/ noapte Camera dubla pemsiune completa: 530 ron/ noapte |
Check-in: 13-18 Check-out: 11-13
Hotelul Santana categoria 3 stele deserveste exclusiv pacientii NeoKlinik. NeoKlinik este o institutie medicala cu specific de recuperare medicala utilizand ca si tratament de baza Ozonoterapia sustinuta de tehnicile de medicina fizica, fizioterapie, hidroterapie, kinetoterapie, masaj, termoterapie si haloterapie ( salina).
Afectiunile medicale tratate la NeoKlinik sunt descrise pe pagina unde sunt prezentate si costurile programelor de recuperare. Acestea se desfasoara pe parcursul a 10 zile lucratoare iar sejurul in Hotelul clinicii este de 11 nopti/12 zile. Rezervarile se fac prin Receptia NeoKlinik, in urma unei scurte anamneze realizata telefonic si sunt confirmate prin plata avansului de 500 lei/pacient. Pacientul primeste un voucher cu descrierea serviciilor si a datelor de intrare precum si a contului bancar unde trebuie sa depuna avansul. Voucherul se transmite prin posta electronica. (email sau sms).
Afectiunile medicale tratate la NeoKlinik sunt descrise pe pagina unde sunt prezentate si costurile programelor de recuperare. Acestea se desfasoara pe parcursul a 10 zile lucratoare iar sejurul in Hotelul clinicii este de 11 nopti/12 zile. Rezervarile se fac prin Receptia NeoKlinik, in urma unei scurte anamneze realizata telefonic si sunt confirmate prin plata avansului de 500 lei/pacient. Pacientul primeste un voucher cu descrierea serviciilor si a datelor de intrare precum si a contului bancar unde trebuie sa depuna avansul. Voucherul se transmite prin posta electronica. (email sau sms).
Rezervarile confirmate sunt doar cele pentru care s-a depus avansul solicitat in termenul stabilit. In cazul in care se doreste anularea unei rezervari avansul va fi restituit integral daca anularea se face mai devreme de 15 zile inainte de data intrarii in program. In cazul in care nu se respecta acest termen avansul se pierde integral fara a fi posibila recuperarea acestuia indiferent de cauza pentru care s-a anulat rezervarea.
Totodata neprezentarea in clinica la data stabilita conduce la pierderea automata a avansului si anuleaza rezervarea.
Programul ales si tariful aferent se constituie ca si un intreg. Nu se admit intreruperi sau returnari de sume in cazul in care pacientii decid sa paraseasca Hotelul mai devreme de data de iesire, indiferent de cauza.
Nu se admite defalcarea costurilor sau renuntarea la tratament. Pachetul este un intreg si nu se poate descompune in costur diferite.
Depunerea avansului constituie consimtamantul Dumneavoastra privind aceste politici tarifare si acordul cu privire la Respectarea regulamentului "Ghidul Pacientului pas cu pas" prezentat pe pagina web a clinicii Neoklinik.
Totodata neprezentarea in clinica la data stabilita conduce la pierderea automata a avansului si anuleaza rezervarea.
Programul ales si tariful aferent se constituie ca si un intreg. Nu se admit intreruperi sau returnari de sume in cazul in care pacientii decid sa paraseasca Hotelul mai devreme de data de iesire, indiferent de cauza.
Nu se admite defalcarea costurilor sau renuntarea la tratament. Pachetul este un intreg si nu se poate descompune in costur diferite.
Depunerea avansului constituie consimtamantul Dumneavoastra privind aceste politici tarifare si acordul cu privire la Respectarea regulamentului "Ghidul Pacientului pas cu pas" prezentat pe pagina web a clinicii Neoklinik.
Hotel Santana NeoKlinik va asteapta intr-o atmosfera intima, cocheta, si exclusivista. Restaurantul Hotelului isi asteapta oaspetii cu diverse si rafinate produse culinare, servite cu prietenie, amabilitate si pricepere de personalul nostru.
Imbinand utilul cu placutul, Hotelul Santana-NeoKlinik este deasemenea alegerea cea mai buna pentru un tratament balnear de recuperare. In cadrul Hotelului functioneaza Clinica de Recuperare Medicala si Ozonoterapie NeoKlinik. Centrul Medical ofera programe profesioniste de recuperare care vizeaza afectiuni reumatismale, orto-traumatice, respiratorii, diabet, osteoporoza, preventie si ameliorare in boala Parkinson, afectiuni cardiovasculare, obezitate, cure de intarire a imunitatii.
Imbinand utilul cu placutul, Hotelul Santana-NeoKlinik este deasemenea alegerea cea mai buna pentru un tratament balnear de recuperare. In cadrul Hotelului functioneaza Clinica de Recuperare Medicala si Ozonoterapie NeoKlinik. Centrul Medical ofera programe profesioniste de recuperare care vizeaza afectiuni reumatismale, orto-traumatice, respiratorii, diabet, osteoporoza, preventie si ameliorare in boala Parkinson, afectiuni cardiovasculare, obezitate, cure de intarire a imunitatii.
Facilități în camere:
- cameră nefumători
- frigider
- cablu TV
- încalzire centrală
- camere cu baie
- baie cu cabină de duș
Facilități în unitate:
- restaurant
- sală de fitness
- masaj
- piscină
- tratamente balneare
- parcare
- acoperire Telekom
- acoperire Orange
- acoperire Vodafone
Trimite o cerere de rezervare din CARTA.ro:
Această cerere de rezervare nu vă creează nicio obligație. Ea reprezintă simplu o cerere pentru a afla disponibilitatea și tariful total pentru perioada și camerele solicitate. Totodată, rezervarea nu este confirmată și definitivă fără un răspuns explicit din partea Hotel SANTANA - NEOKLINIK.
Sfaturi practice pentru o cerere de rezervare:
- completarea formularului de rezervări nu garantează disponibilitatea camerelor în perioada menționată - de aceea vă invităm să așteptați confirmarea rezervării dumneavoastră din partea proprietarilor prin email sau prin telefon
- într-o convorbire telefonică, nu uitați să menționați carta.ro pentru garanția tarifelor și pachetelor afișate aici
- dacă ați făcut o rezervare telefonică, confirmați rezervarea folosind formularul de rezervări - în acest fel veți avea și dumneavoastră și proprietarii o înregistrare a datelor rezervării