‹
›
120 locuri, 64 camere, Baia Mare, B-dul. Bucuresti, nr. 23, jud. Maramures
Tarife valabile din data de până în data de :
Tarif pentru Camera single :
• pentru o singură noapte rezervată: 195 Lei în timpul săptămânii, 195 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Tarif pentru Camera dublă - 2 locuri:
• pentru o singură noapte rezervată: 230 Lei în timpul săptămânii, 230 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Tarif pentru Camera dublă economy - 2 locuri:
• pentru o singură noapte rezervată: 195 Lei în timpul săptămânii, 195 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Check-in: 12.00     Check-out: 12.00


Art.2.1 Rezervarea spaţiilor de cazare se face pe baza comenzilor scrise din partea Beneficiarului şi acceptarea lor de Prestator, cu mentionarea modalitatii de plata.
Rezervarea se consideră fermă numai în momentul confirmării în scris a Prestatorului către Beneficiar. Confirmarea/infirmarea rezervarii se face in cel mult 8 ore lucratoare de la primirea comenzii.
Art.2.2 Comenzile se vor emite in scris prin e-mail sau fax cu cel puţin 24 ore înainte, pentru delegatii/turistii individuali si vor cuprinde toate detaliile pentru facturare.


Art.2.3 In cazul rezervarilor pentru clientii individuali, Beneficiarul poate anula fara penalizare direct la hotel, serviciile comandate cu minim 24 ore inainte de sosirea clientului. Anularea dupa acest termen se considera si se factureaza la 100% din tariful contractat pe camera pentru prima noapte de cazare. Celelalte servicii (masa, sali de conferinte, etc. ) pot fi anulate fara penalizari cu cel mult 3 (trei) zile inainte de date sosirii. Pentru anularea sub 3 (trei) zile inainte de ziua sosirii, Prestatorul va factura serviciile la 100% din tariful contractat.
Art.2.4 Unificarea comenzilor, inclusiv prelungirea sejurului se poate face numai în scris, fiind acceptate de către Prestator numai în limita locurilor disponibile.
Art.2.5 Prestatorul poate solicita Beneficiarului plata in avans a minimum 50% din valoarea totala a serviciilor solicitate in momentul confirmarii comenzii si semnarii contractului/ eveniment. Plata avansului se va face in termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii facturii de avans.
Odata primit acest avans, rezervarea se va reconfirma in scris de catre hotel in cel mult 24 ore de la primirea confirmarii platii. In cazul neplatii, Prestatorul va anula automat rezervarea, instiintand Beneficiarul.
Art. 2.6 În cazul în care hotelul nu poate onora toate rezervarile acceptate și / sau confirmate, acesta se obliga sa asigure:
• cazare alternativa la un hotel de aceeasi categorie sau o categorie superioara (pentru membrii grupului)
• transport gratuit dus-întors între Eurohotel și locatia unde s-a facut relocarea
• posibilitatea oaspetelui de a se deplasa înapoi la Hotel odata cu eliberarea primei camere. Dacă o cameră devine disponibila și oaspetele alege să nu să se întoarcă la hotel, Hotelul nu va avea nici o obligatie prevăzuta în prezenta sectiune.
Tarifele includ micul dejun

Oferim o reducere de 5% pentru un sejur de minim 5 nopți sau de 10% pentru grupuri de minim 10 persoane
Eurohotel Baia Mare va sta la dispozitie cu servicii de calitate, cu o locatie deosebita, situat in imediata apropiere a Centrului Comercial al orasului Baia Mare si la doar 1 km distanta de Muzeul de Mineralogie.
Complexul hotelier Eurohotel pune la dispozitia clientilor sai: 64 de camere confortabile, un restaurant select amenajat pe doua nivele, ce ofera un sortiment bogat de preparate traditionale si internationale si un centru SPA modern cu o piscina interioara iluminata subacvatic, o sala de fitness si sauna.
Complexul dispune si de doua Sali de conferinta: Sala Polivalenta, care are o capacitate de 30 de locuri si Salonul Rosu cu o capacitate de 150 de locuri, ambele dotate si utilate cu echipament multimedia de ultima generatie.
In incinta hotelului se afla si un salon de infrumusetare si un salon de masaj, aceste servicii fiind oferite contra cost.
In imprejurimile orasului se pot admira locatii si peisaje unice: peisaje rurale, biserici de lemn de o valoare inestimabila si locuri cu o istorie bogata.


Dotari si facilitati:
Facilitati camera:

LCD TV
birou de lucru
telefon
minibar
cablu TV
tavita de intampinare (fierbator, cafea, ceai, zahar) - la cerere
internet WI-FI
acces la zona Spa

Facilitati baie:

oglinda
uscator par
cabina de dus sau cada cu dus
kit de igiena

Conferințe

Accesul wireless este gratuit în toate spaţiile publice, săli de conferinţe şi saloane.
Sala de conferinţe a hotelului, denumita şi Salonul Roşu, are o capacitate de 150 de locuri fiind dotată cu aer condiţionat şi echipament multimedia de ultimă generaţie, care fac ca acest salon să fie în topul cerinţelor organizatorilor de conferinţe şi seminarii de mare anvergură.
Sala Polivalentă, situată la primul etaj al hotelului, cu o capacitate de 50 de locuri, îindeplineşte perfect cerinţele pentru seminarii, intalniri, sedinte si mici reuniuni.
Restaurant

Restaurantul hotelului, amenajat pe două nivele, cu o scară interioară care desăvârşeşte designul deosebit, oferă un sortiment bogat de mâncăruri tradiţionale şi internaţionale, băuturi alese si deserturi preparate de maeştrii bucătari.
Prin calitatea preparatelor, ambianţa plăcută si experienţa personalului, restaurantul nostru organizează în condiţii excelente banchete, dineuri, cocktail-uri şi nunţi.

Facilități în camere:

  •   cameră nefumători
  •   camere cu aer condiționat
  •   minibar
  •   cablu TV
  •   încalzire centrală
  •   camere cu baie
  •   baie cu cabină de duș
  •   băi cu cadă
  •   telefon
  •   uscător de păr
  •   internet wireless
  •   internet prin cablu
  •   tarifele includ micul dejun
  •   acces cu cartelă magnetică

Facilități în unitate:

  •   restaurant
  •   acces internet
  •   internet wireless
  •   sală de conferințe
  •   sală de fitness
  •   centru SPA
  •   saună
  •   masaj
  •   piscină
  •   piscină pentru copii
  •   parcare
  •   seif în unitate
  •   room service
  •   spălătorie, curățătorie
  •   informații turistice
  •   servicii de secretariat
  •   organizare nunți, aniversări, petreceri, simpozioane
  •   acoperire Telekom
  •   acoperire Orange
  •   acoperire Vodafone
  •   acceptăm plata cu carduri
  •   acces persoane cu dizabilități

Trimite o cerere de rezervare din CARTA.ro:

Momentan nu putem fi contactați telefonic. Vă invităm să completați o cerere de rezervare și vă vom răspunde în cel mai scurt timp:

Această cerere de rezervare nu vă creează nicio obligație. Ea reprezintă simplu o cerere pentru a afla disponibilitatea și tariful total pentru perioada și camerele solicitate. Totodată, rezervarea nu este confirmată și definitivă fără un răspuns explicit din partea Hotel EUROHOTEL.

Vă rugăm selectați perioada rezervării dumneavoastră:
Din data:
până în:
Adulți:
Copii:

Alege camerele:

camera single (1 locuri):
camera dublă (2 locuri):
camera dublă economy (2 locuri):
OK

Numele dumneavoastră:

Adresa de email:

Numărul de telefon:

OK
Înțeleg și sunt de acord cu faptul că, prin trimiterea acestei cereri de rezervare, proprietarul unității de cazare pe de o parte și CARTA pe de altă parte vor păstra înregistrate numele meu, numărul meu de telefon, adresa mea de email și adresa mea IP doar pentru scopul acestei rezervări. [click aici pentru mai multe informații legate de prelucrarea datelor cu caracter personal precum și ștergerea lor]. Sunt de asemenea de acord să primesc alerte prin sms și email care să conțină răspunsuri la cererea mea de rezervare.
Am citit și sunt de acord cu condițiile de mai jos:



Art.2.1 Rezervarea spaţiilor de cazare se face pe baza comenzilor scrise din partea Beneficiarului şi acceptarea lor de Prestator, cu mentionarea modalitatii de plata. Rezervarea se consideră fermă numai în momentul confirmării în scris a Prestatorului către Beneficiar. Confirmarea/infirmarea rezervarii se face in cel mult 8 ore lucratoare de la primirea comenzii. Art.2.2 Comenzile se vor emite in scris prin e-mail sau fax cu cel puţin 24 ore înainte, pentru delegatii/turistii individuali si vor cuprinde toate detaliile pentru facturare. Art.2.3 In cazul rezervarilor pentru clientii individuali, Beneficiarul poate anula fara penalizare direct la hotel, serviciile comandate cu minim 24 ore inainte de sosirea clientului. Anularea dupa acest termen se considera si se factureaza la 100% din tariful contractat pe camera pentru prima noapte de cazare. Celelalte servicii (masa, sali de conferinte, etc. ) pot fi anulate fara penalizari cu cel mult 3 (trei) zile inainte de date sosirii. Pentru anularea sub 3 (trei) zile inainte de ziua sosirii, Prestatorul va factura serviciile la 100% din tariful contractat. Art.2.4 Unificarea comenzilor, inclusiv prelungirea sejurului se poate face numai în scris, fiind acceptate de către Prestator numai în limita locurilor disponibile. Art.2.5 Prestatorul poate solicita Beneficiarului plata in avans a minimum 50% din valoarea totala a serviciilor solicitate in momentul confirmarii comenzii si semnarii contractului/ eveniment. Plata avansului se va face in termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii facturii de avans. Odata primit acest avans, rezervarea se va reconfirma in scris de catre hotel in cel mult 24 ore de la primirea confirmarii platii. In cazul neplatii, Prestatorul va anula automat rezervarea, instiintand Beneficiarul. Art. 2.6 În cazul în care hotelul nu poate onora toate rezervarile acceptate și / sau confirmate, acesta se obliga sa asigure: • cazare alternativa la un hotel de aceeasi categorie sau o categorie superioara (pentru membrii grupului) • transport gratuit dus-întors între Eurohotel și locatia unde s-a facut relocarea • posibilitatea oaspetelui de a se deplasa înapoi la Hotel odata cu eliberarea primei camere. Dacă o cameră devine disponibila și oaspetele alege să nu să se întoarcă la hotel, Hotelul nu va avea nici o obligatie prevăzuta în prezenta sectiune.

Sfaturi practice pentru o cerere de rezervare:
  • completarea formularului de rezervări nu garantează disponibilitatea camerelor în perioada menționată - de aceea vă invităm să așteptați confirmarea rezervării dumneavoastră din partea proprietarilor prin email sau prin telefon
  • într-o convorbire telefonică, nu uitați să menționați carta.ro pentru garanția tarifelor și pachetelor afișate aici
  • dacă ați făcut o rezervare telefonică, confirmați rezervarea folosind formularul de rezervări - în acest fel veți avea și dumneavoastră și proprietarii o înregistrare a datelor rezervării

Localizare:

Baia Mare, B-dul. Bucuresti, nr. 23, jud. Maramures

Cartea de Oaspeți


languages ro en de hu fr es it