Hotel EUROHOTEL 0

‹
›
120 locuri, 64 camere, Baia Mare, B-DUL BUCURESTI, nr. 23, jud. Maramures

Tarife:

Tarife valabile din data de până în data de :
Tarif pentru Camera single :
• pentru o singură noapte rezervată: 175 Lei în timpul săptămânii, 155 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Tarif pentru Camera dublă - 2 locuri:
• pentru o singură noapte rezervată: 197 Lei în timpul săptămânii, 185 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Tarif pentru Camera dublă economy - 2 locuri:
• pentru o singură noapte rezervată: 197 Lei în timpul săptămânii, 175 Lei în weekend
• pentru sau mai multe nopți: Lei / noapte în timpul săptămânii, Lei / noapte în weekend
Check-in: 12.00     Check-out: 12.00


Art.2.1 Rezervarea spaţiilor de cazare se face pe baza comenzilor scrise din partea Beneficiarului şi acceptarea lor de Prestator, cu mentionarea modalitatii de plata.
Rezervarea se consideră fermă numai în momentul confirmării în scris a Prestatorului către Beneficiar. Confirmarea/infirmarea rezervarii se face in cel mult 8 ore lucratoare de la primirea comenzii.
Art.2.2 Comenzile se vor emite in scris prin e-mail sau fax cu cel puţin 24 ore înainte, pentru delegatii/turistii individuali si vor cuprinde toate detaliile pentru facturare.


Art.2.3 In cazul rezervarilor pentru clientii individuali, Beneficiarul poate anula fara penalizare direct la hotel, serviciile comandate cu minim 24 ore inainte de sosirea clientului. Anularea dupa acest termen se considera si se factureaza la 100% din tariful contractat pe camera pentru prima noapte de cazare. Celelalte servicii (masa, sali de conferinte, etc. ) pot fi anulate fara penalizari cu cel mult 3 (trei) zile inainte de date sosirii. Pentru anularea sub 3 (trei) zile inainte de ziua sosirii, Prestatorul va factura serviciile la 100% din tariful contractat.
Art.2.4 Unificarea comenzilor, inclusiv prelungirea sejurului se poate face numai în scris, fiind acceptate de către Prestator numai în limita locurilor disponibile.
Art.2.5 Prestatorul poate solicita Beneficiarului plata in avans a minimum 50% din valoarea totala a serviciilor solicitate in momentul confirmarii comenzii si semnarii contractului/ eveniment. Plata avansului se va face in termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii facturii de avans.
Odata primit acest avans, rezervarea se va reconfirma in scris de catre hotel in cel mult 24 ore de la primirea confirmarii platii. In cazul neplatii, Prestatorul va anula automat rezervarea, instiintand Beneficiarul.
Art. 2.6 În cazul în care hotelul nu poate onora toate rezervarile acceptate și / sau confirmate, acesta se obliga sa asigure:
• cazare alternativa la un hotel de aceeasi categorie sau o categorie superioara (pentru membrii grupului)
• transport gratuit dus-întors între Eurohotel și locatia unde s-a facut relocarea
• posibilitatea oaspetelui de a se deplasa înapoi la Hotel odata cu eliberarea primei camere. Dacă o cameră devine disponibila și oaspetele alege să nu să se întoarcă la hotel, Hotelul nu va avea nici o obligatie prevăzuta în prezenta sectiune.
Tarifele includ micul dejun

Oferim o reducere de 5% pentru un sejur de minim 5 nopți sau de 10% pentru grupuri de minim 10 persoane

Descriere:

Hotelul este amplasat pe principalul bulevard al orasului Baia Mare, fiind amplasat la numai 6 kilometri de Aeroportul International Tautii Magherausi si la doar 1 kilometru de Gara si Autogara Baia Mare .
Eurohotel se adreseaza atat turismului de afaceri cat si celui de placere, fie ca va aflati intr-o delegatie, participati la o conferinta, sunteti in vacanta si treceti prin Baia Mare sau ati venit pentru un city-break, Eurohotel este locul de cazare ideal.
Camerele sunt foarte placute si mereu ingrijite, facilitatile pentru
conferinte sunt complete si dotarile moderne iar oferta restaurantului din
hotel, amenajat pe două nivele, cu o capacitate de 300 de locuri şi o scară
interioară care desăvârşeşte designul deosebit al interiorului, oferă un sortiment bogat de mâncăruri tradiţionale şi internaţionale, băuturi alese si
deserturi preparate de maeştrii bucătari.
Oferta specială a hotelului este centrul SPA, cu piscina interioară, salon de fitness, salon de frumuseţe si saună.

Toate acestea împreună, fac pentru clienţii noştrii ca jocul sa devină
distracţie, destinderea să devină plăcere şi îngrijirea să devină sănătate !

Facilități în camere:

  •   cameră nefumători
  •   camere cu aer condiționat
  •   minibar
  •   cablu TV
  •   încalzire centrală
  •   camere cu baie
  •   baie cu cabină de duș
  •   băi cu cadă
  •   telefon
  •   uscător de păr
  •   internet wireless
  •   internet prin cablu
  •   tarifele includ micul dejun
  •   acces cu cartelă magnetică

Facilități în unitate:

  •   restaurant
  •   acces internet
  •   internet wireless
  •   sală de conferințe
  •   sală de fitness
  •   centru SPA
  •   saună
  •   masaj
  •   piscină
  •   piscină pentru copii
  •   parcare
  •   seif în unitate
  •   room service
  •   spălătorie, curățătorie
  •   informații turistice
  •   servicii de secretariat
  •   organizare nunți, aniversări, petreceri, simpozioane
  •   acoperire Telekom
  •   acoperire Orange
  •   acoperire Vodafone
  •   acceptăm plata cu carduri
  •   acces persoane cu dizabilități

Oferte Speciale:

Trimite o cerere de rezervare din CARTA.ro:

Momentan nu putem fi contactați telefonic. Vă invităm să completați o cerere de rezervare și vă vom răspunde în cel mai scurt timp:

Adulți:
Copii:
Camere:
OK
Numele dumneavoastră:
Adresa de email:
Numărul de telefon:
OK
Înțeleg și sunt de acord cu faptul că, prin trimiterea acestei cereri de rezervare, proprietarul unității de cazare pe de o parte și CARTA pe de altă parte vor primi un email cu numele meu, numărul meu de telefon, adresa mea de email și adresa mea IP. [click aici pentru mai multe informații legate de datele cu caracter personal]
Am citit și sunt de acord cu condițiile de mai jos:



Art.2.1 Rezervarea spaţiilor de cazare se face pe baza comenzilor scrise din partea Beneficiarului şi acceptarea lor de Prestator, cu mentionarea modalitatii de plata. Rezervarea se consideră fermă numai în momentul confirmării în scris a Prestatorului către Beneficiar. Confirmarea/infirmarea rezervarii se face in cel mult 8 ore lucratoare de la primirea comenzii. Art.2.2 Comenzile se vor emite in scris prin e-mail sau fax cu cel puţin 24 ore înainte, pentru delegatii/turistii individuali si vor cuprinde toate detaliile pentru facturare. Art.2.3 In cazul rezervarilor pentru clientii individuali, Beneficiarul poate anula fara penalizare direct la hotel, serviciile comandate cu minim 24 ore inainte de sosirea clientului. Anularea dupa acest termen se considera si se factureaza la 100% din tariful contractat pe camera pentru prima noapte de cazare. Celelalte servicii (masa, sali de conferinte, etc. ) pot fi anulate fara penalizari cu cel mult 3 (trei) zile inainte de date sosirii. Pentru anularea sub 3 (trei) zile inainte de ziua sosirii, Prestatorul va factura serviciile la 100% din tariful contractat. Art.2.4 Unificarea comenzilor, inclusiv prelungirea sejurului se poate face numai în scris, fiind acceptate de către Prestator numai în limita locurilor disponibile. Art.2.5 Prestatorul poate solicita Beneficiarului plata in avans a minimum 50% din valoarea totala a serviciilor solicitate in momentul confirmarii comenzii si semnarii contractului/ eveniment. Plata avansului se va face in termen de 5 zile calendaristice de la data emiterii facturii de avans. Odata primit acest avans, rezervarea se va reconfirma in scris de catre hotel in cel mult 24 ore de la primirea confirmarii platii. In cazul neplatii, Prestatorul va anula automat rezervarea, instiintand Beneficiarul. Art. 2.6 În cazul în care hotelul nu poate onora toate rezervarile acceptate și / sau confirmate, acesta se obliga sa asigure: • cazare alternativa la un hotel de aceeasi categorie sau o categorie superioara (pentru membrii grupului) • transport gratuit dus-întors între Eurohotel și locatia unde s-a facut relocarea • posibilitatea oaspetelui de a se deplasa înapoi la Hotel odata cu eliberarea primei camere. Dacă o cameră devine disponibila și oaspetele alege să nu să se întoarcă la hotel, Hotelul nu va avea nici o obligatie prevăzuta în prezenta sectiune.

Sfaturi practice pentru o cerere de rezervare:
  • completarea formularului de rezervări nu garantează disponibilitatea camerelor în perioada menționată - de aceea vă invităm să așteptați confirmarea rezervării dumneavoastră din partea proprietarilor prin email sau prin telefon
  • într-o convorbire telefonică, nu uitați să menționați carta.ro pentru garanția tarifelor și pachetelor afișate aici
  • dacă ați făcut o rezervare telefonică, confirmați rezervarea folosind formularul de rezervări - în acest fel veți avea și dumneavoastră și proprietarii o înregistrare a datelor rezervării (mențiune: dacă în această pagină nu este vizibil formularul de rezervări, atunci această unitate de cazare nu poate fi contactată prin email)

Localizare:

Baia Mare, B-DUL BUCURESTI, nr. 23, jud. Maramures

Cartea de Oaspeți Hotel EUROHOTEL

languages ro en de hu fr es it